När det gäller potensproblem är jag långt ifrån en expert, men det behöver ju inte vara kopplat direkt till dig. Detta håller på att ta knäcken av mig mentalt. Problemet: jag tänder inte på honom längre. Fråga: Jag tänder inte på min kille längre! Älskar honom men han gillar inte ... Älskar honom mer än något annat och vill inte ... Spänningen har försvunnit och jag tänder inte på honom. Jag känner bara att han inte vill ha mig under sex, jag känner inte den känslan från honom. Han säger hela tiden hur söt jag är och allt jag gör är så gulligt. Jag älskar min man över allt annat, skulle aldrig byta ut honom *s*. Vi har varit tillsamman i 4,5 år och jag älskar honom över allt annat. Anna älskar sin man och kan inte tänka sig ett liv utan honom. Vad kan jag göra? 9 knep som väcker vilddjuret i din man Många män går då och då igenom perioder då de har nedsatt lust eller ingen lust alls. Cosmopolitan har frågat killar vad de tänder på hos tjejer – som inte har något ... Om en tjej är smartare än honom. ... Om vikten ändras så är det ju fortfarande mannen jag älskar och då tänder jag på honom. Jag säger det kanske inte på ... Jag får tårar i ögonen och blir så förbannad och jag talar med sammanbitna tänder. pratade med honom om det men han blir mest sur och tycker jag är tjatig om det. Andra faktorer kan ju också påverka. Tror snarare att det är han som inte älskar dig lika mycket som du älskar honom. ... att jag älskar dig, du triggar inte igång några starka, passionerade känslor hos mig, men jag tycker om dig, det är trevligt och det funkar ju att vara tillsammans. Nu har vi bott ihop i tre månader och han älskar mig mer än någon annan, men jag tänder inte på honom. Jag får tårar i ögonen och blir så förbannad och jag talar med sammanbitna tänder. Har velat lämna honom de 3-4 senaste åren men KOMMER inte till skott! ... TRO INTE PÅ HONOM! Mitt liv blir inte till när jag skriver det, men jag ser livet tydligare när jag ser på det med penna i hand. Jag kunde inte sova och jag hade kronisk huvudvärk. Jag går genom livet tackande och bedjande, inget har visat sig vara bättre. Jag levde minut för minut med en hjärna på högvarv. började jaga honom på mobilen men han svarade inte. Vad han än säger kan han inte få mig att tro att detta är mitt fel iaf. Men kännersig oälskad då han inte vill ha sex. Åk på resan själv, perfekt ju. Alla dagar glimmar någon gång och jag försöker envist hitta glimret. Har velat lämna honom de 3-4 senaste åren men KOMMER inte ... som man älskar oerhört mycket, men som man ... på varsitt håll? ... Hur överlevde han och hur ser han på UD:s arbete att få honom fri? Jag ger honom en puss, mitt på hans mun, jag kunde inte låta bli, i en tiondels sekund känner min kropp hur han besvarar mej med sin åtrå och längtan efter min kropp, han brinner precis som jag brinner. Jag vill ha hans barn i framtiden och jag vill bli gammal med honom. Han tänder på mig, men han älskar mig inte längre. Få skriva av mig. Cosmopolitan har frågat killar vad de tänder på hos tjejer – som inte ... och att se henne inte ge honom ... Om en tjej är smartare än honom. Tillåt honom inte det, du är värd så mycket er. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Dom går efter sina nyck och sexlust och dagsform. Kan jag få tillbaka glöden igen? Men det finns ingen anledning att gå och vänta på att han själv ska skaka liv i sig igen: Här är några råd som förhoppningsvis får ut honom … Vi har varit tillsammans i två år, vi har kul ihop, han är en underbar kille och jag älskar honom. Huvud / Sorg / 3 Tecken du inte verkligen älskar honom, du är bara rädd för att vara ensam. för han säger att han tänder på mig etc. Förstår inte att man inte tänder på sin partner. 5. Nu har vi bott ihop i tre månader och han älskar mig mer än någon annan, men jag tänder inte på honom. Manspanelen ger råd. Vissa har vi hört förut men andra är så otippade. Men det finns ingen anledning att gå och vänta på att han ... Ingen annan älskar, ... Gör då detsamma med honom. Jag älskar honom, men jag vet inte varför passionen har försvunnit och jag lustar inte efter honom som förr. Advokaten vill inte dricksa servitören – i stället ger han honom nya tänder. Jag blir förlamad av rädsla, på något vis. Jag får tårar i ögonen och blir så förbannad och jag talar med sammanbitna tänder. ... TRO INTE PÅ HONOM! ... du är vacker och behaglig och jag tänder på dig. Newsner ger dig nyheter som berör! Jag lyssnade inte särskilt på honom, för att vara ärlig men anförtrodde mig till honom berättade en del av det som hänt. Det känns som han kastrerar mig med allt gullande. ... men jag tänder inte på honom. I början så ville jag inte ha sex med honom, ... om han inte tänder på mig ... att vara med mig fast vi inte har sex? Vet inte riktigt vad jag vill med inlägget. Jag har bara ett problem. Fikru Maru – älskar alla men litar inte på någon. I början så ville jag inte ha sex med honom, ... om han inte tänder på mig ... att vara med mig fast vi inte har sex? ... Jag älskar honom – men bara som en kompis. Mia. Vi har varit tillsamman i 4,5 år och jag älskar honom över allt annat. Vad tycker du? Cosmopolitan har frågat killar vad de tänder på hos tjejer – som inte har något med sex att göra. För att jag ska bli riktigt kåt måste jag tänka på - ursäkta mitt raka uttryck - …