Det enda som skiljer från nyskick är spår av ett litet märke där namnlapp suttit. De flesta är överens om att de mentala påfrestningarna förändras, framför allt ökar den upplevda stressen, men väldigt lite görs för att träna upp de förmågor som behövs för att klara av … Det är inte som att du plötsligt får en #superkraft eller något sådant, men du lär dig att leva #genom att se och utforska alla möjligheter. Konsten att få mentala superkrafter är en konkret, rolig och ögonöppnande handbok, med ett tydligt löfte: alla kan lära sig att trimma hjärnan och optimera sin outnyttjade mentala kapacitet och på så sätt få ett rikare liv. Konsten att få mentala superkrafter has 110 ratings and 7 reviews. Samtidigt ger vi oss mycket lite tid att pausa, reflektera och fira. Konsten att få mentala superkrafter är en konkret, rolig och ögonöppnande handbok, med ett tydligt löfte: Alla kan trimma sin hjärna och lära sig tanketekniker för att få ett rikare liv. Författare: Henrik Fexeus. Konsten att få mentala superkrafter är en konkret, rolig och ögonöppnande handbok, med ett tydligt löfte: Alla kan trimma sin hjärna och lära sig tanketekniker för att få ett rikare liv. View Erik Olkiewicz’s profile on LinkedIn, the world's largest professional community. Vi är mentala tränare. Med Konsten att få mentala superkrafter lär du dig fatta bättre beslut, träna ditt minne, läsa snabbare, kontrollera stress och nervositet, hitta harmonin, glädjen, och kickstarta din kreativitet. Konsten att få mentala superkrafter är en konkret, rolig och ögonöppnande handbok, med ett tydligt löfte: Alla kan trimma sin hjärna och lära sig tanketekniker för att få ett rikare liv. Inlägg om konsten att få mentala superkrafter skrivna av Lennart Guldbrandsson Som Henrik Fexeus skriver i sin bok ” konsten att få mentala superkrafter” ... Lycka är en superkraft men kräver lika mycket träning som alla andra superkrafter. Alldeles för ofta är vårt mentala utgångsläge att vi ska göra, göra och göra. Inlägg om konsten att få mentala superkrafter skrivna av Lennart Guldbrandsson Henrik, populär tankeläsare och psykologisk manipulatör, har gång på gång i förbluffande demonstrationer visat hur elastisk den mänskliga hjärnan är och vilka fantastiska resultat vi alla kan åstadkomma genom enkel mental träning. Konsten att få mentala superkrafter är en konkret, rolig och ögonöppnande handbok, med ett tydligt löfte: Alla kan trimma sin hjärna och lära sig tanketekniker för att få ett rikare liv. ... fysiska och emotionella resurser och leva med stress. Trots att ”Konsten att få mentala superkrafter” tveklöst faller inom kategorin självhjälp hålls delfiner och foliehattar på behörigt avstånd. I tidigare böcker har Henrik Fexeus lärt oss allt om hur vi med medvetna och omedvetna signaler påverkar varandra. Denna lista hittade jag hos Mannen från Väst. Ljudbok, 2011. Ganska kul att läsa vad andra tycker om saker o ting!! Bli Plusmedlem och få tillgång till våra billiga böcker. ... och du #förstår inte hur du levde förr. Vi har alla stor outnyttjad kapacitet, om det så gäller att bli superfokuserad, få ett bättre minne eller att nå sina drömmars mål. Konsten att få mentala superkrafter. I boken lär du dig vidare att fatta bättre beslut, läsa snabbare, kontrollera stress och nervositet, hitta harmonin, glädjen, och kickstarta din kreativitet. Konsten att få mentala superkrafterär en konkret, rolig och ögonöppnande handbok, med ett tydligt löfte: Alla kan trimma sin hjärna och lära sig tanketekniker för att få ett rikare liv. För han har inte helt lätt att läsa andras tankar, känslor eller avsikter, och då blir det svårt att veta vad man ska göra, och hur, och svårt att göra det utan att oavsiktligt trampa någon på deras mentala tår. Konsten att få mentala superkrafter är en konkret, rolig och ögonöppnande handbok, med ett tydligt löfte: alla kan lära sig att trimma hjärnan och optimera sin outnyttjade mentala kapacitet och på så sätt få ett rikare liv. Och till skillnad från andra med superkrafter behöver du inte ens bära trikåer. Och till skillnad från andra med superkrafter behöver du inte ens bära trikåer. Författare: Henrik Fexeus. Konsten att få mentala superkrafter är en konkret, rolig och ögonöppnande handbok, med ett tydligt löfte: Alla kan trimma sin hjärna och lära sig tanketekniker för att få ett rikare liv. Du bör lära dig att få … Och till skillnad från andra med superkrafter behöver du inte ens bära trikåer. Köp Konsten att få mentala superkrafter av Henrik Fexeus på Bokus.com. Med Konsten att få mentala superkrafter lär du dig fatta bättre beslut, träna ditt minne, läsa snabbare, kontrollera stress och nervositet, hitta harmonin, glädjen, och kickstarta din kreativitet. Innehåller även en övningsbooklet i pdf-format. Köp Konsten att få mentala superkrafter : Bli smartare, lyckligare och hitta meningen med livet utan att anstränga dig (nästan). Det är 1000 gånger bättre! Mycket fint skick. Att ”slippa prata” och bara vara insåg jag tydigt nu att när jag har den rollen i mitt arbete så trivs jag och kan prestera. Idag kommer ni att få upptäcka att hypnos inte är vad du tror att det är. Konsten att få mentala superkrafter är en konkret, rolig och ögonöppnande handbok, med ett tydligt löfte: alla kan lära sig att trimma hjärnan och optimera sin outnyttjade mentala kapacitet och på så sätt få ett rikare liv. Och till skillnad från andra med superkrafter behöver du inte ens bära trikåer. Konsten att få mentala superkrafter är en konkret, rolig och ögonöppnande handbok, med ett tydligt löfte: Alla kan trimma sin hjärna och lära sig tanketekniker för … ... Att få Ina att välja gymmet före krogen. Nu riktar han för första gången blicken inåt mot våra egna hjärnor och vår egen förmåga. Ganska kul att läsa vad andra tycker om saker o ting!! Med Konsten att få mentala superkrafter lär du dig fatta bättre beslut, träna ditt minne, läsa snabbare, kontrollera stress och nervositet, … Denna lista hittade jag hos Mannen från Väst. Det är möjligheten att berätta och tro på en gemensam fiktiv idé som har lett oss fram till det vi är idag. Mycket fint skick. Min gäst denna vecka är hypnotisören och motivationsexperten Erik Olkiewicz. Ett tips är att när ni tar er till jobbet, lyssna på upptempo musik, det som ökar pulsen, däremot när ni är på väg hem, lyssnar ni på lugn, harmonisk musik, för att få hjälp med att stressa ner. Tvekar du? ... till vinterträning och konsten att överleva. Det som gör att jag sväljer mycket av det som står i boken är att Fexeus någorlunda noggrant … Laddas ned direkt. Spiken i kistan!! Konsten att få mentala superkrafter är en konkret, rolig och ögonöppnande handbok, med ett tydligt löfte: Alla kan trimma sin hjärna och lära sig tanketekniker för att få ett rikare liv. Det är många som sagt att jag gått ner lite för mkt i vikt (kanske väger mellan 55-60 nu, äger ingen våg eftersom jag inte bekymrar mig om vikten så värst) men idag var det en av A-lagarna som frågade hur det var med mig eg då jag ”magrat av såpass”. Konsten att få mentala superkrafter. Den är inte på riktigt och och det är just den förmågan, konsten att berätta historier och att återberätta dem, som är människans enda superkraft. Trimma din hjärna! Fakta. Och till skillnad från andra med superkrafter behöver du inte ens bära trikåer. Konsten att klaga bestämt. Förlag: Månpocket Fakta. Pocket. Pocket. Med Konsten att få mentala superkrafter lär du dig fatta bättre beslut, träna ditt minne, läsa snabbare, kontrollera stress och nervositet, … Konsten att få mentala superkrafter av Fexeus, Henrik: I tidigare böcker har Henrik Fexeus lärt oss allt om hur vi med medvetna och omedvetna signaler påverkar varandra.