Tog ett antal timmar för mig med att återskapa min iPhone från iCloud med alla dess 11.000 bilder. Om du återskapar en iTunes-säkerhetskopia som kräver en senare version av iOS kan det visas ett felmeddelande om att iTunes-säkerhetskopian inte kan återskapas för att mjukvaran är för gammal. Det är nu problemet gick att återskapa, ... men jag valde att ställa in den som en ny iPhone och inte från någon säkerhetskopia. Märkte just nu att jag får samma felmeddelande när jag försökte återskapa från en kopia som jag gjorde lite tidigare idag, utan bilder och allt det jag saknar.. Det är en vanlig situation, och ännu Apple är ändå att lägga till denna funktion i iTunes. Visa alla . När vi loggar in på Icloud på datorn ser vi de båda enheterna och att det är en säkerhetskopia tagen på den utbytta enheten. De ända som syntes var apple symbolen, sedan efter ett tag kom itunes sombolen upp som menar att man ska ansluta till itunes. Men när vi söker på den nya ibland säkerhetskopior får vi inte upp de gamla. Apple Watch-säkerhetskopior ingår som en del av iPhone-säkerhetskopieringen till iCloud eller iTunes, men du kan inte visa information i säkerhetskopiorna i iCloud. Aktivera fingeravtryck på din telefon eller surfplatta. Allt gick bra tills jag skulle öppna den säkerhetskopierade mappen iden externa hårddisken. Datorn startar inte, du har inte skapat en återställningsenhet och det gick inte att återställa datorn. Nästa dag gick det inte att öppna filen ... (har inte lyckats återskapa allt när jag manuellt matat in data från en säkerhetskopia från 2014). Under Unix (under Windows, fungerar det inte alltid, jag vet inte varför), kan du stoppa detta kommando vid vilken tidpunkt som helst, genom att … Sedan ladda batteriet ur när ja skulle ladda telefonen senare så gick det inte. Så här gör du för att kunna använda din iPhone eller iPad igen! Frugan fick en helt ny Ipad. Men jag saknar en funktion i Excel som jag har stor nytta av i Word, nämligen att det alltid skapas en säkerhetskopia som finns kvar. Alla får 5 GB i iCloud helt gratis för att komma igång, och det är enkelt att lägga till mer. Anledningen till detta är dels att er senaste säkerhetskopia via iCloud inte kommer gå att lägga in då den nya telefonen inte har iOS 12.1 betan installerad. Jag tänkte då att ja det är ju ingen fara, jag hämtar bara upp min senaste säkerhetskopia(från IOS5) men det verkar inte gå... jag har testat fler gånger men återställningsinstallationen låser sig när den nästan är klar. Se till att enheten är ansluten till wifi, eftersom det inte går att återskapa en säkerhetskopia över en mobildataanslutning till internet.Om du fortfarande behöver hjälp tar du reda på vad du ska göra beroende på vilket problem du har eller vilket varningsmeddelande som visas. Svågern har uppgraderat sig från en iPhone 4S till en iPhone 7 Han har aldrig kopplat sin 4S till iTunes utan bara gått via iCloud Försökte återskapa från säkerhetskopian i iCloud men det står bara att säkerhetskopian är skadad så det gick inte. Har samma problem med iClaud säkerhetskopia, går inte att aktivera. När du tar bort ett objekt i postlådan kommer det inte att fysiskt raderas. Men, Om du vill återställa säkerhetskopian iTunes till Android, då har du kommit till rätt ställe. Den måste vara ansluten till WiFi, är den inte det lär det vara där problemet ligger. Försökte att återskapa från iClaud, men det går inte, får inte fram datum jag vill återskapa från, alternativen är gråmarkerad. Hej! Om du vill spara utrymme på hårddisken kan du ta bort eller komprimera gamla säkerhetskopior. När återskapningen sedan är klar så är telefonen i princip 1:1 med din gamla och egentligen är detta inte så mycket att blogga om men det är sånt här jag pysslar med på heltid för tillfället så nu vet ni det! Säkerhetskopiera och återskapa Apple Watch. Detta skapar en säkerhetskopia för att kalkylblad och Excel kommer inte skriva över den faktiska kalkylbladsfilen . Se även till att du har skrivbehörighet på den plats där du sparar din säkerhetskopia. Jag är van användare av Word och ganska van användare av Excel. •Kopiera databasen från mappen med den senaste tidsstämpeln som innehåller databasfilen. Återgå till den tidigare versionen av Windows . En ny katalog skapas varje gång en säkerhetskopia skapas i Lightroom Classic CC. Hej ! Har du lyckats glömma bort koden till din IOS-enhet och har inte Touch ID påslaget? Se till att du är ensam användare av telefonen eller surfplattan. ;) I mitt bloggarkiv hittar. Även med denna backup , är det viktigt att kontinuerligt spara ditt arbete . Notera att under denna operation, är uppdateringen stoppad: om du trycker "Ok" på en sida, kommer ett meddelande tala om för dig att försöka igen. Problemet att vissa personer ansikte är att om de köper en Android-enhet, de kan inte överföra data. Efter uppdatering av min iPhone 3GS till till senaste iOS 6.1.6 från Apple försvann en hel del av mina installerade program i telefonen. Använd installationsmedium för att installera om Windows 10: Du vill installera om ditt tidigare operativsystem. Tänk på att när du hanterar USB-anslutna enheter så glöm inte att ”mata ut dem säkert” genom att nere vid klockan längst ner till höger på skärmen klicka på ”Säker borttagning av maskinvara” och därefter på enhetens namn. När du växlar från iPhone till Android, är det dock inte att lätt alls, för data på iPhone hålls på iPhone själv, iTunes eller iCloud.