Är det inte det är nog risken stor att immigrationsmyndigheten kommer på det. Observera att ett turistvisum eller visum för att gifta sig i USA inte är tillräckligt för att kan flytta till saker/tillhörigheter till USA. För mer information vad som gäller för din kommande flytt till USA så fråga oss eller ambassaden. The answer depends on your specific situation. Han skulle följa med mig då jag pluggar i ett år i USA. Att gifta sig med en amerikan är nog det enklaste sättet att ... Du kan inte åka till USA på turistvisum och gifta dig. ... på turistvisum. Hej! Att gifta sig i USA i allmänhet - och i Las Vegas i synnerhet Varför inte passa på och gifta er när ni är i USA? Jag har varit i Australien i 5 månader som student på utbyte. Tänker på det här ... i USA då ? Jag fick inga frågor alls på ambassaden. Turistvisum. Just nu lönar det sig att gifta sig i USA och söka därifrån. Det tog ca 6-7 månader från det att vi skickat in ansökan tills dess att jag fick mitt gröna kort. See the “Green Card” page. Read More... Hur får gifta sig i Taiwan. Femte i raden av bröllop sedan vi kom till USA för knappt ett år ... Efter 18 år tillsammans fick detta par äntligen gifta sig. Nu har de bestämt sig för att de vill bo tillsammans i Sverige. Att gifta sig med en amerikansk medborgare är den absoluta "gräddfilen" eftersom det inte finns en begränsning för hur många sådana gröna kort som delas ut per år. – I vissa delstater i USA får man inte gifta sig om man har aids, så man behöver ha intyg på att man är fri från det för att överhuvudtaget få gifta sig. Bedömningen om du beviljas ett visum görs på fakta kring brottet och du får själv berätta om omständigheterna som ledde till att du dömdes. Kan jag gifta sig på ett turistvisum? ... Det är okej om du planerar att gifta sig på ett visum turist i USA och sedan gå hem till ditt eget. ... Jag tror att jag kommer åka in på turistvisum och chansa.. Istället måste du ansöka om ett turistvisum. Paret har för avsikt att gifta sig och fästm