Tiden går för fort 1. Hur kan man bli så här korkad? Vill bara påpeka att det inte alltid kommer ett mail, Ibland nlir det fel hos dem och då är det upp till kunden att hålla reda på när det komemr fakturor. Tradera är hela Sveriges app för köp och sälj av nytt och begagnat som hjälper dig att hitta unika fynd och förvandla prylar som inte används till pengar. Köpa – att tänka på. Jag köer en del på tradera och många använder vinnarmailet med info var man ska betala och mailar inte separat. Om man kommer så långt att man faktiskt får sålt prylarna skall man sedan se till att få betalt, packa sakerna, skriva en adress, knata iväg till … ... Hur får man poäng på sina omdömen och hur visas poängen? Säljer en bilbana som går att forma lite hur man vill. Det allra vanligaste på Tradera är att säljaren skickar varan efter det att pengarna kommit in på säljarens konto. Men till andra frågan om hur man gör för att sälja BRA? Om du istället "vann" an auktion med fast pris och betalade direkt via paypal etc. Betala på nätet med ditt PayPal-lösenord, så slipper du knappa in dina betalningsuppgifter varje gång du handlar. Tradera erbjuder en fraktguide på deras hemsida där man kan ange måtten på emballaget och få förslag på pris av Traderas fraktpartners. Man täcks också av Klarnas köparskydd och säljarskydd. Hur gör man för att boka en ... Det är alltid säljaren som bokar och betalar frakten. Köparen betalar överenskommen summa när denne hämtar ut paketet på DB Schenker-ombudet. Föreslå att ni använder er av tjänsten Payson eller Internetgirot om du är osäker på affärstransaktionen, oftast brukar affären gå till så att man förskottsbetalar till säljarens bankkonto. Eller använd PayPal till att skicka pengar från 202 länder och regioner över hela världen ... Pappa betalar? Vem betalar/skickar först? Man får sedan information om olika fraktleverantörer samt hur lång leveranstiden är och hur mycket fraktkostnaden ligger på. Nyfiken på att köpa något på Tradera men osäker på om säljaren är seriös? Vi erbjuder kortbetalning och bankgiro (enbart för auktionsköp) som betallösning.. Har du vunnit en auktion på Tradera väljer du mellan betalningsalternativen då du trycker "Betala" i vinnarmailet. 1. ... Varför behöver jag skapa ett konto för att betala min order från Tradera? ... hur man kan hantera sin junklåda eller sladdhärvorna! Hur betalar man? Tradera , hur fungerar det? Hur lång tid tar det? Om du inte redan skapat ett konto gör du detta först och väljer sedan mellan dessa två betalalternativ. Hur betalar jag för mitt köp? Maria Theresia är en mycket vacker fylld blåsippa som inte är lätt att få tag i. På det enda ställe jag sett den till salu förut har den kostat runt 50 euro. Köparen kan betala med kort, internetbank eller faktura – hur, när och var köparen vill. Paket levereras normalt sett mellan 2-4 arbetsdagar från det att säljaren lämnat in paketet hos ombudet. (Tror det rör sig om 1,25% upp till 4%.) Eller betala ännu snabbare med One Touch TM – du fortsätter vara inloggad och kan betala utan att skriva in lösenordet. När du handlar på Tradera med Klarna så är du skyddad av vårt Köpar- och Säljarskydd. Kommer från djur och rökfritt hem. Beskrivning. Du hittar mer information om Traderas riktlinjer och hur det fungerar här. hej jag har nu några datordelar som jag vill sälja på tradera, men när jag har läst på hemsidan så måste man betala ditten och datten. Efter auktionen får du ett automatiskt mail från Tradera där det finns beskrivet hur du betalar etc. Tradera.com En av Nordens största marknadsplatser Upptäck fynd från 1 kr! Akta dig för ... MER LÄSNING: Bli en vinnare på Tradera ... Det framgår inte på deras hemsida hur man egentligen tjänar in en belöning. När du säljer med Traderabetalning väljer dina köpare att betala med Swish, kort eller PayPal direkt på Tradera. Säljaren får direkt meddelande om betalningen och kan skicka varan omedelbart, utan att behöva vänta på att insättningen syns på … Visste ni att man är skyddad som köpare när man betalar för ett objekt på Tradera med PayPal? Men hur fungerar det egentligen; får m. ... Man betalar 80 öre för varje sak man INTE får sålt.. Sen har de en viss procents ersättning beroende på pris på de saker man får sålt. Mode, Inredning, Elektronik, Motor, Samlarobjekt och mer Tradera.com Välj PayPal när du betalar på onlinebutiker över hela världen. Hur orkar folk sälja prylar på tradera? Välj PayPal när du betalar på onlinebutiker över hela världen. Trendar på Tradera Populärt på Tradera. MAXIMALT FRAKTPRIS INOM SVERIGE ÄR 35 KR PER FRAKT, DVS DU BETALAR ALDRIG MER ÄN 35 KR OAVSETT HUR MYCKET DU KÖPER. Nu har jag sålt min första vara men undrar nu hur man betalar till Tradera? ... Hur gör jag om något har skickats fel eller en vara saknas i ordern. Det är smidigt, tryggt och säkert att betala på nätet med PayPal, att överföra pengar till vänner och familj och ta emot betalningar för det du säljer. Duka upp till fest Allt du behöver för en kreativ dukning. så är det som i en butik, de får din address från Tradera och skickar varan. Det är endast ca 9cm ihopfällt och ca 20 cm uppfällt ett trevligt litet stativ som man alltid kan ha med sig. Jag har aldrig stött på nån så otroligt, vad ska man säga, korkad och helt intelligensbefriad person tidigare. På Tradera får man antingen inte sålt skiten eller så säljs det för en krona. Tyngre paket skickas med B-post eller Schenker och tar 3-4 dagar. Så fel det kan bli ibland på Tradera men det här tog priset, åtminstone för min egen del. Får man något på mail eller ska man hålla koll på det själv? Klarna är en integrerad betalmetod som är helt kostnadsfri för säljare och köpare på Tradera. Många färger som man oxå kan bygga hur man vill. ... På Tradera får man antingen inte sålt skiten eller så säljs det för en krona. Du får sedan utbetalt till ditt bankkonto inom 1-2 bankdagar. Har försökt att sälja en jättefin långklänning och ett svärd på Tradera men utan resultat. Skrivet av Michael Arnör Uppdaterades för mer än en vecka sedan Vad händer när min order har annullerats? Eller använd PayPal till att skicka pengar från 202 länder och regioner över hela världen Du kan välja hur du vill göra sen.Antingen så kan du själv efter varje mail skicka ett vinnarmail till köparen med ditt kontonr osv eller så använder du traderas automatiska vinnarmail-då finns all info till köparen i första mailet från tradera. ... Sådant kan man köpa begagnat på Tradera och sälja om och då få tillbaka pengarna. Jag startar auktionen på 1 krona så får ni budgivare avgöra vad varan ska kosta. Tradera är hela Sveriges app för köp och sälj av nytt och begagnat som hjälper dig att hitta unika fynd och förvandla prylar som inte används till pengar. Jag har massor av kläder och grejer som jag vill bli av med och fick tips om Tradera. Inslagna föremål som väger mindre än 1 kg skickas med 1 dags A-post. Läs gärna säljarens personliga meddelande på informationssidan som alla användare på Tradera har ... kr betalar du inga avgifter alls.