Jag tänkte tillägga till er som har en mac som jag hur man laddar ner cc till den! Snälla kan du säga det ️ ️ Jag tänkte gå igenom hur man laddar ner material från en av de största downloadsidorna - TSR (The Sims Resource) i just det här inlägget. Nu äntligen har jag gjort en video där jag visar och berättar om hur man laddar ner & installerar saker till The Sims. Då många verkade tycka att förra inlägget om hur man installerar package-filer var otydligt har vi gjort ett nytt, tydligare inlägg. Jag spelar nu sims på en mac, vilket jag aldrig gjort tidigare. Tänk dock på att dina 48 timmar börjar ticka ner så fort du startar spelet första gången så se till att avboka alla dina helgplaner så att du hinner spela och prova så mycket som möjligt! Eftersom The Sims 4 inte släpps till mac … Hur fungerar det? The Sims 3, släpptes år 2009 till Mac och PC, år 2010 till Wii™, Playstation® 3-hemunderhållningssystem och Xbox 360® videogame and entertainment system och år 2011 till Nintendo 3DS™. OBS! Jag har alltid simsat på en dator som min lillebror nu tagit över eftersom jag fått min skoldator. Denna webbplats använder cookies för statistik, anpassat innehåll och annonser. jag har spelat sims 2 och 3 på PC hela min barndom och nu när jag installerade 4 på min mac får jag heller inte upp fuskrutan. Titta in här och läs de senaste patchanteckningarna! Lanserat 2014 OBS! Som alla har längtat! Det är ett simuleringsspel som ger vem som helst verktyg för att leka med livet. Jag visar på en PC eftersom jag själv spelar på en pc (men oftast bloggar från en mac) och jag tror att det fungerar i princip likadant om du har en mac. Tutorial: Hur man laddar ner saker till Sims 4 på Modthesims & Simsresources När du laddar ner eget innehåll till ditt spel kan det hända att filerna är komprimerade (”nedpackade” för att ta mindre plats). Klicka på bilderna för att göra dem större. april 2016. Får jag The Sims 4 som en fysisk kopia? Hur laddar jag ner ... till byggläget. The Sims 4 fungerar både på PC och Mac. @carroeb. @carroeb står att … Sims blir inte lite kul om man varken har pengar eller hus. Sparar filen i min Hämtade filer mapp. Lovade ju att förklara hur man laddar ner The sims 3 gratis, so here you go! Uppföljaren till The Sims 3 med ett större fokus på det emotionella tillståndet hos dina simar och en ny designad simskapare för att få mer mångsidighet. Jag har redan gjort ett liknande sånt här inlägg, men eftersom folk fortfarande är förvirrade kände jag att jag faktiskt, en gång för alla, skulle göra ett tydligt och utförligt inlägg om hur man laddar ner. 0. Nej, du får The Sims 4 produktnyckel (The Sims 4 CD Key), som du får via e-post. Man kan även själv ladda upp saker till siterna, hur man gör står respektive sida. Går in där och packar upp och trycker på extract till min mapp som ligger i EA sims … :) Eftersom jag såg någon i kommentarerna som ej visste: Som Kaka sa: hitta nånting du vill ladda ner som test, på the sims reosurce. Här har du tips på saker du kan ladda ner, ... Men om man vill ladda ner möbler tex, hur går man till väga då? Denna guide kan även användas till att ladda ner mods. Att ladda ner saker till Sims är kul och enkelt. Jag har också letat överallt men ingen har något svar! Hoppas att den ska vara till hjälp! Klicka på Download qBittorrent Windows eller Mac OS X för att ladda ner programmet antingen till Windows eller Mac OS X. ... hur laddar man ner grejer. Man bör se till att ha en ration på 1 eller över, då har du alltså laddat upp lika mycket som du laddat ner. Sims blir inte lite kul om man varken har pengar eller hus. Du kan dels göra det via olika nedladdningsidor, såsom Mod the Sims eller The Sims Resource och du kan göra det via Sims 3:s officella hemsida. Jag har också letat överallt men ingen har något svar! ? Fast jag har typ glömt bort hur man spelar, märker det nu när jag suttit med spelet någon timme.. Nu tänkte jag göra en liten guide på hur man laddar ner hus till Sims 4 (MAC) eftersom att jag aldrig hittade någon bra på svenska! Yeeeey, nu finns the sims 4 äntligen till mac! Hej! Navigering på våra sidor och tillgång till och användande av våra tjänster kräver att våra egna och tredje parters kakor installeras på … :) Eftersom jag såg någon i kommentarerna som ej visste: Som Kaka sa: hitta nånting du vill ladda ner som test, på the sims reosurce. custom content, till The Sims 4. Sedan måste du använda Origin-plattformen för att lösa in dina The Sims 4 produktnyckel (The Sims 4 CD Key), och du är redo att ladda ner, installera och spela The Sims 4. Fick en förfrågan om jag inte kunde skriva hur man laddar ner saker till the Sims 3 och visst kan jag göra det. Och när jag laddar ner resource filen, så är den i txt format. Jag tänkte tillägga till er som har en mac som jag hur man laddar ner cc till den! När du laddar ner eget innehåll till ditt spel kan det hända att filerna är komprimerade (”nedpackade” för att ta mindre plats). ... Vi har dragit ner på det med hjälp av lite digitalt, ekologiskt och helt naturvänligt växtgift. Jag går in på sidan och laddar ner det jag hittar. Ladda ner gratis The Sims 4. 3. Navigering på våra sidor och tillgång till och användande av våra tjänster kräver att våra egna och tredje parters kakor installeras på användarens dator. ... Butlers hamstrar inte längre flera exemplar av boken "Hur man tjänar utan att bli tjänad" i sina kataloger. Hej! De mods och andra packagefiler jag lagt i mappen mods finns inte i mitt spel. Ladda ner gratis The Sims 2 Create a Sim. ... TOVA HELGESSON KYSSER THOMAS SEKELIUS TILL DÖDS | sims 4 #6. Alltså som ett dokument typ. Har fått många frågor om hur man laddar ner till The Sims 4 så jag satte mig ner och gjorde en video om det. Denna guide går igenom hur man går tillväga för att installera eget innehåll, s.k. jag har spelat sims 2 och 3 på PC hela min barndom och nu när jag installerade 4 på min mac får jag heller inte upp fuskrutan. Genom att fortsätta navigera på webbplatsen godkänner du denna användning. Starta den nedladdade programfilen och installera programmet enligt instruktionerna. Se, dela och lägg till nytt innehåll i ditt spel via Galleriet i The Sims 4. Välkommna till min mediokra lilla paint guide om hur man laddar ner CC eller Custom Content som man säger. Inspireras av det rikliga innehållet som skapats av The Sims-communityn och lägg till nya upplevelser i ditt spel. Kan du visa hur man laddar ner modden där man kan va naken utan underkläder på sig? custom content, till The Sims 4. Ska dom in i samma mappar som kläderna? jag vet vilken sida man laddar ner den på men jag vet inte vad modden heter. Piixzy. Hej alla! Du använder den när du vill uppdatera information på ditt konto och när du vill aktivera inloggningsbekräftelse (som vi … Det kan Det kan hända att det är lite komplicerat så fråga om det är något ni inte Jag tänkte starta denna blogg med att börja från grunderna: Hur man spelar The sims 3 utan skiva. Se till att det bara är du som kan svaret på frågan. När det kommer till att ladda ner föremål till The Sims 3 finns det två olika filer: Sims3pack och package. Vill du veta de senaste uppdateringarna till The Sims 4? Läs hur Galleriet i The Sims 4 fungerar och hur du ... till Galleriet. Denna guide går igenom hur man går tillväga för att installera eget innehåll, s.k.