Ligger och gråter, ikväll igen. Jag känner mig ensam och ledsen nästan varje dag! TRE timmar. Jag hade en massa kompisar tidigare men de har slutat umgås med mig totalt. I söndags tog han sitt pick och pack och flyttade ut, hem till sin pappa för att slippa tjat, gnat, krav, regler och … Jag känner mig misslyckad som inte har familj och barn och jag blir ledsen när jag ser hur bra och fint andra verkar ha det. Startsidan » Forum » Ensamhet » Känner mig ensam och värdelös. När jag t ex läser om någon som har att krävande yrke, så tänker jag ibland att "det skulle jag aldrig klara". Nu är hösten här och ni som följt mig ett tag vet att jag ääälskar hösten. Ensam och ledsen i relationen Måste få skriva av mig lite. Vi kommer ändå aldrig mer kunna ses. Vissa dagar är svårare än andra, idag har jag haft en svår dag. Jag röker lite till och så kommer jag på det. Från att ha varit en lycklig mamma känner jag mig nu bara ledsen och mentalt trött. Och framförallt så känner man sig själv som udda och ensam. Jag har varit med om många saker som är värt att vara ledsen över. Och då har jag ändå sju års universitetsstudier bakom mig. Hej! Det krockar med alla måsten. Som om jag består av två delar som hela tiden bråkar. pojkvän, sluta snusa samtidigt som min farfar dog och min pappa, som är ensam, mådde mycket dåligt. Det finns inget som är så djävligt smärtsamt som det du nu genomlever och jag får ont i hela kroppen fortfarande när jag … Allt känns tungt idag och min inre glöd finns inte där. 4. Jag känner alldeles för mycket och alldeles för lite på samma gång. Jag känner mig uppriktigt ledsen. ensam och utanför ... När jag åkte hem kände jag mig så himla ledsen. För för mig känns det som att hon bara klagar på mig att jag gör fel osv men tänker inte på hennes beetende. Men i alla fall. Bäst behållning av detta blir om man läser: Första gången med Marie först, för de vävs in lite i varandra. ... Du just nu; Liberoklubben; Föräldrasnack; Blöjor, byxblöjor och babyvård Jag kan känna mig glad eller ledsen, ... men ibland kan det kännas lättare. Vill bara säga att jag vet vad du går igenom nu för jag har varit där…2 ggr dessutom. Varken gemenskap eller samvaro får jag uppleva. Jag vet att julen inte är ett rosenskimmer för alla, men för mig är den förknippad med gemenskap och samvaro och inget av detta får jag uppleva. Jag upplever också att jag inte klarar av alla delar av min yrkesroll. Ångestattacker på sommaren för att jag känner mig ensam. Jag kommer aldrig ut, kan inte delta i någon föräldragrupp, hinner inte sköta hushållet, hinner inte med min hygien, har gått upp i vikt och fått fysiska åkommor. En sådan dag när jag känner mig så ensam, så ledsen och tom. Jag ska ta en promenad och försöka rensa huvudet lite. Under uppväxten levde hon i skuggan av sin bror som fick arga utbrott. Mycket smärta i min kropp, torrt hår och håravfall, mycket rastlösa ben, att sova, stickningar hela dagen, kort sagt: Jag äger jag känner mig så illa, men läkaren säger depression. Hejsan, jag har varit tillsammans med min flickvänn Gizela som är 20 år gammal i ett år nu. Be mig inte att inte vara ledsen, att inte gråta eller att inte sjunka in i min värld. På tal om ledsen, så har jag svårt att uppleva riktig glädje. Jag känner mig genomgående nedstämd och dyster. I dag känner hon sig värdelös och ensam. Tänkte prata lite om skrivandet och längtan idag… Här är jag i bild också, nyvaken från i våras. Jag förstår inte varför jag mår som jag gör och varför jag inte känner mig piggare än. I snart 4 år har jag haft dippar av ledsamhet. Hejsan. ... styrkor och jag är ledsen över ... ser mig ser också det. Jag sov i tre timmar. Ingen tar kontakt med mig och allting jag säger tar de som ett skämt. Jag tycker att jag är en bra förälder och partner. Innan jag lärde mig. De brukar fara på tjejkvällar och umgås på fritiden. 3. Jag känner mig ensam och ledsen nästan varje dag! Jag är 49 och känner några år inte bra, varje gång du får en konstig känsla över hela min kropp, som hud lyser. Är på semester och återigen slutar kvällen med att jag lämnas ensam med 2-åriga sonen på stan för att min man tycker jag sagt något elakt. Jag vet inte vad det är med mig idag. Jag kan inte det. Jag vet inte vad det är med mig idag. Hej. Eller så. Något som gör att jag känner mig som den mest ensamma och övergivna mamman på jorden.. Min tonåring, mitt enda barn, har nämligen lämnat mig. Jag förväntar mig inte att han ska höra av sig. Jag känner mig uppriktigt ledsen.Allt känns tungt idag och min inre glöd finns inte där. Jag är en tjej på 28 år som är född med en cp skada. Jag känner mig bara ensam. Jag kan skratta åt skämt, och skämtar gärna (ibland känns … Känner mig ensam och värdelös Känner mig ensam och värdelös ... Blir ledsen och vet inte hur jag ska prata med henne om det. Och om vi hade blivit tillsammans så hade han förmodligen tråkat ut mig. Hej, jag är en 14-årig tjej som nyligen slutat årskurs 8. Det som utlöste det hela var en jobbig period i mitt liv när jag skulle separera från min fd. Jag la mig på spikmattan när jag kom hem, somnade, och efter ett tag la jag mig i soffan (det var en aning hårt att sova på spikamattan + att den gjorde lite för ont). Jag är inte upprörd. För när jag känner mig ledsen och nere och mitt sinne är blockerat behöver jag bara vara ensam och veta att någon är med mig. Dessutom skriver de på deras bloggar och jag brukar läsa deras bloggar. Jag är en tjej på 29 år som jag känt mig deprimerad och har harft humörsvängningar i snart 1.5 år nu. Jag känner mig så kluven i allt. Eller jag känner mig piggare men så fort jag gör något känner jag mig lika trött igen. Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. För när jag känner mig ledsen och nere och mitt sinne är blockerat behöver jag bara vara ensam och veta att någon är med mig. Det känns jättejobbigt. När Jonathan Rieder Lundkvist frågade mig hur jag tyckte att han borde ställa sig till att fråga kvinnor i parader om lov i fortsättningen sa jag: Så, ett ämne jag velat skriva om så länge, men inte vetat hur jag ska kunna få ut i text, hur jag tänker och känner.