Alexandra Kamperhaug. Hon är feminist och antirasist och pratar gärna hbtq, klass och våld. Hanna hade med sig berättelser från Barcelona, Martina tyckte till rejält om det här med barn och Kodjo delade med sig av de roligaste nyheterna. Han heter Mr Cool, ... HUR kan Nöjesguiden ens anställa en sån här "krönikör" undrar jag, ... Kakan Hermansson är 33 år och queen of everything. Jonatan pratar om vilken som är den bästa religionen utifrån vad man får för presenter. Förutom tv gör hon radio på Morgonpasset i P3, bloggar om kvinnor, ibland om rnb och har en master of fine arts i keramik och glas. ... Vill du få veta precis allt som händer på nöjesguiden.se? Gilla oss på Facebook! Han heter Mr Cool, varför ska han skämmas? "Han är RIKTIGT dålig på att rappa, om vi nu får fokusera på det musikaliska", skriver Kakan Hermansson. Några tumregler: du får sjunga med i max två låtar under kvällen, har du fem nya kompisar när du går hem har du minglat för mycket och måste du kräkas innan du somnar blev det one too many drinks. Efter att ha kollat lite snabbt på Pet Shop Boys (det var fotoförbud) så fortsatte festen på Hotell Nöjesguiden: ... Kakan Hermansson. ... Mr Cool. En förundersökning har inletts mot Anton "Mr Cool" Magnusson och Simon Gärdenfors som står bakom den kritiserade ... Kakan Hermansson. Nöjesguiden är … Efter att ha kollat lite snabbt på Pet Shop Boys (det var fotoförbud) så fortsatte festen på Hotell Nöjesguiden: ... Kakan Hermansson. Småbarnsfarsan Fredrik Strage är en journalist och författare som skriver/har skrivit för blaskor som DN, Pop, Bibel, Månadsjournalen, Nöjesguiden, Ultra, Sound Affects, Billboard, Close-Up, Café och Sonic. ... Kakan Hermansson är 33 år och queen of everything. Det finns tusentals intressanta människor som kan Nöjesguiden är partipolitiskt obunden, men du kan alltid lita på att vi brinner för jämställdhet. Tidskriftspriset 2012. Vi pratade om SVT, livskriser, Mr Cool, Tina Nordström, BBC, chokladbolllsincidenten, frisyren, att göra voice-overs, droger, utseende, Gordon Ramsey, Åre, att vara harmonisk, resande, att bo hemifrån första gången när man är 12, kricket, restaurangbranschen och givetvis en hel del om låtsaskompisen Bogan Bogan. Som jag trodde, Kakan Hermansson får fortsätta prata i radio. Cool, bi & portad från ... Mr Gay är vår Bad Boy i QX Juninummer. ... Jag har tagit del av saker hon skrivit på Twitter och i Nöjesguiden. Så cool. Easily share your publications and get them in … ... Orsaken är att Jills gäst var Kakan Hermansson. Hon beskriver sig också som feminist och det är hon säkert. Kakan Hermansson företräder en feminism som vill konfrontera normer och framförallt normer som innehåller spår av män. Fest på backstage ... Kakan Hermansson. Det är coolt med tanke på vilken musik de Så cool. För det gör man väl inte om man är cool? Issuu is a digital publishing platform that makes it simple to publish magazines, catalogs, newspapers, books, and more online. En av dessa är Kakan Hermansson. Framme i Göteborg så fortsatte Nöjesguiden festen på deras hotell: ... Så cool! Cool tjej som brinner för jämställdhetsfrågor och gör skillnad. För det gör man väl inte om man är cool? Kakan Hermansson är 33 år och queen of everything. Gilla. Public Service som vi alla tvingas betala för. Kakans sommarprat är det jag minst vill missa. J. Kakan Hermansson, en del av influencersamhället, känd för sitt engagemang kring kvinnors rättigheter, sin humor, hantverkskonst och numera deltagare i folksporten På Spåret, anlitades som språkrör för någon slags kampanj för Audi. Och vilket klockrent val. ... Jag har tagit del av saker hon skrivit på Twitter och i Nöjesguiden. Vi är annonsfinansierade men det redaktionella innehållet är just … ... Vi kräver svar från Nöjesguiden om varför Hanna inte är med på deras singellista och ... Kakan Hermansson; Kalle Berg; ... Jag har tagit del av saker hon skrivit på Twitter och i Nöjesguiden. Visst är det gulligt med engagemang, men det är viktigt att i alla fall kunna låtsas vara cool. En cool grej med Death (inte att förväxla med det senare metalbandet med samma namn) är att alla i bandet var afro-amerikaner. För det gör man väl inte om man är cool? Programledaren och infiltratören Kakan Hermansson har en agenda som hon inte tänker slarva bort i »Idol«. Victor reder ut hur en bildmotor fungerar, med stöd av Bosse Bildoktor. Album: Mr Cool Promo. För det gör man väl inte om man är cool?