Däremot … En vecka senare fick jag vad jag antar var mellanblödningar som varade i 3 dagar. Det kan även leda till järnbrist, vet också hur det är. ... Söndag morgon kom mensen, ... Förra månaden hade jag bara 1 dag med normal mens, dom andra två … När du inte längre önskar förskjuta menstruationen behöver du bara sluta ta läkemedlet för att släppa fram mensen på nytt. Jag är 15 år och har haft regelbunden mens i 1 år den kommer samma datum varje månad och jag blöder väldigt mycket i två dagar sen de tre sista dagarna blir de mindre, men nu de senaste gångerna har jag bara fått lite bruna flytningar och mensen kommer ungefär en vecka för tidigt. Fick en blödning imorse … Vissa har mens i bara ett par dagar och andra blöder i en hel vecka. Lättnaden. Men idag den 25 april fick jag min mens igen! Nu har jag återigen haft en mycket riklig blödning med mycket "klumpar". Eller vad kan det annars bero på`? Fick en som den 15 januari. Men är det normalt att inte mensen har kommit på två månader? Svar . Därför ger appen minst 5 röda dagar inför första möjliga ägglossningsdag … ... Förra månaden trodde jag att jag hade fått tillbaka mensen men den höll bara i sig i två dagar. Två dagar tidigt kan inte gör något i den här situationen. Trafik Två Dagar; V ... men äktenskapet varade bara i två år. Annons. Min nidblödning varade ca två dagar men då var det sparsamt och inte direkt rött blod ... Lan detta vara en nid blödning elr bara att mensen faktiskt är tidig ? Den 15 april mick jag min mens och den varade i 6 dagar. Jag brukar bara ha mens i ca 4 dagar, men ungefär en vecka är normalt :p För mig tror jag att det dröjde typ två månader bara ... Den varade TVÅ veckor, och det var inte direkt lite mens heller... Hade uppehåll två veckor, mens i två veckor, uppehåll två veckor osv..... Detta pågick i ca 6 månader. De varade bara en stund, men i den stunden började jag undra om jag ändå tagit fel. Bara någon dag efter det fick jag min mens, den varade dock bara i två dagar (den brukar hålla på i ungefär fyra) och jag blödde mindre än vad jag brukar. Avslaget varade drygt 2 veckor, sedan några dagar med bruna flytnigar. Ja med, min mens har också varit konstig, har dock slutat med p-piller för ca 1 mån sedan så det kan bero på det? Jag är två dagar för sent och Me 3: e dag vaknade jag och jag såg en ljusrosa blödning stoppas och som varade bara en halv dag eftersom det nu är, men det är möjligt att jag var gravid två veckor ben.ben redan sjuka som kan mig berätta något om Är det normalt att ha mens i bara två dagar? Den första varade i 17 dagar! ... eftersom den titeln bara får användas av dem som föds in i kungafamiljen. I en match som varade i över två och en halv timme fick den femfaldiga Wimbledonvinnaren Venus Williams till slut ge sig efter en tuff tresetare, 2–6, 7–6, 6–8. Jag brukar bara ha mens i ca 4 dagar, men ungefär en vecka är normalt :p För mig tror jag att det dröjde typ två månader bara ... Den varade TVÅ veckor, och det var inte direkt lite mens heller... Hade uppehåll två veckor, mens i två veckor, uppehåll två veckor osv..... Detta pågick i … Jag vet inte men fick min mens en dag förtidigt och hade den bara i två dagar det var inte mycket mens som det brukar och den dagen jag fick mensen … Hade även mens för typ 3 dar sen men den varade i 6 dagr. Hur länge mensen pågår är väldigt individuellt. Ibland kan mensen vara kortare och ibland längre, det är inget ovanligt. Det kom överdrivet mycket blod för att vara flytningar och det hela pågick i två dagar för. Mens i bara 2 dagar!!?? Slutade med medicinerna där och då. Jag och sambon köpte graviditetstest när mensen inte kommit efter 6 veckor och testet visade minus. 15 sep Det är vanligt och ofarligt att blöda lite dagarna före och efter mensen. Oavsett cykelregelbundenhet så finns det bara sex fertila dagar per cykel, då spermier kan överleva i 5 dygn i livmodern och äggledarna, och ägget dör inom 24h efter att det har släppts. Det här med att blöda mycket kan vara otroligt jobbigt, ja vet hur det är. Över mellan JLo och Drake – varade bara i två månader. Tidigare har jag haft väldigt regelbunden mens i 5-6 dagar. och vanligtvis brukar ja ha typ 3 och väldigt mkt mensvärk.denna gång inget..... fundersam. I måndags morse slutade resan innan planet ens hunnit lyfta från Milano. Att ha kraftiga blödningar vilket inte är helt ovanligt kan vara mycket besvärligt. Avslaget varade drygt 2 veckor, sedan några dagar med bruna flytnigar. En blödning bör komma inom två till fyra dagar från det att du har avslutat din behandling. Mens i två dagar bara? Detta innebär att din ägglossningsdag skiljer sig beroende på hur lång menscykel du har. Fick en som den 15 januari. Mensen varade i 14-20 dagar med smärtor de 3-4 första dagarna som sen övergick till ryggbesvär resten av tiden, men jag hade inga problem vid insättandet =) det gick smidigt o lätt. Din ägglossning sker normalt 12-16 dagar före nästa mens. Har inte ens haft det i ett år ... och mensen varade bara tre dagar. Anmäl. Hej. 17 juli 2011. Två dagar innan ägglossning och på själva dagen du har ägglossning är du som mest fertil. ... på sina Instagram-konto. genombrottsblödningar någon eller några dagar efter att du har tagit. Jag är en 42-årig tjej som har ett snart 3-årigt barn (mitt enda). Finns det ändå en chans att jag kan vara gravid för att mensen är ... som min mens uteblivit i 2 dagar! Har det senaste året fått mycket rikliga blödningar vid två tillfällen med ca sex månaders mellanrum. Alltså var det bara 3 dagar sen men mens slutade och nu fick jag den igen! Hade mens drygt två veckor sedan men nu blöder jag igen utan att fatta varför. ... det som jag redan visste. Jag har regelbunden mens som kommer var femte vecka efter och den brukar vara i dagar. Det kom överdrivet mycket blod för att vara flytningar och det hela pågick i två dagar för. Förra mensen jag hade fick jag samma problem, jag blödde 1 vecka i förväg sen upphörde det och sedan satte det igång igen. Så bara kommer en blödning när ... endast två dagar. Hej, senast jag hade mens var den 27 juli och mens varade bara i ca tre dagar. Men jag tycker att du ska gå till mvc o kolla dina flytningar så att det … Men lyckan varade bara i två dagar. Bara dagar senare firade de in det nya året med varandra. Ännu en vecka senare skulle jag ha fått min mens men det kom aldrig så nu i går, alltså ytterligare en vecka senare tog jag ett graviditetstest som visade negativt. Ingen nervositet, knappt någon ledsamhet. ... De flesta har mens i 3-7 dagar. Under den senaste veckan har jag fått flytningar som håller i sig hela dagarna. Min mens brukar vara i ungefär 7-8 dagar men för några veckor sen så fick jag min mens och då så var den som rosa färg och några gånger röd, så det fortsatte så och tillslut så var det en sån färg jag brukar ha men den varade bara i 2 dagar … ... Nu när mensen dock varit endast två dagar är min fundering: kan jag vara gravid trots allt? Hej!