Så mår djuren som ger oss ull & dun. Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida. VÅRA TJÄNSTER. Klisterdekal Varning för katthår. Alternativ. Dekal att sätta på tex dörr, fönster eller bilens rutor för att uppmärksamma att det finns djur som behöver räddas vid fara. Köp. Visa 0 ytterligare Visa färre . Sätt dekalen på dörren för att informera räddningstjänsten om att det finns djur att rädda vid fara. Vi erbjuder 6 månaders funktionsgaranti på begagnade produkter och 1 års funktionsgaranti på nya produkter. SKYLTAR & DEKALER. Produkten finns under följande kategorier. H är kan du kolla in vårt sortiment av klosaxar. ... Häng upp den på en dörrkarm och låt din katt/katter bli underhållna i timmar! Det angivna värdet är för litet. Tänkt att sätta på dörren. Vi är ..... Laminerad skylt med texten "Stäng inte dörren! Var noga med att du köper ett fästingmedel som är till för katt bara. Frigående katter måste få ha kvar sina klor oklippta, så att de vid fara kan rädda sig upp i t ex ett träd. Vid fara rädda oss! Storlek: 8,5 x 6,5 cm. Tillbaka till toppen. … VI SOM JOBBAR HÄR. Transportburar står redo i skor och ytterklädkammaren som finns direkt innanför ytterdörren till vänster. Text: Rädda oss vid fara. Köp. Kan även sätta upp en egen bild på din katt/katter på skylten. Butiken i Lund. Magnetdekal för hemmet. Med plats att själv fylla i vilka djur som bor i bostaden. 19 SEK. SKYLTAR & DEKALER. Perfekt att ha i t.ex hemmet eller annan plats där din kattvistas. 15 SEK. Här hemma har brandlarmet gått 2-3 ggr när jag lagat mat och sett hur katterna reagerar. Katt. Andis A5; ... Skylt "Rädda mig vid fara" 25,00 kr. KATT UTFÖRSÄLJNING. Rädda oss vid fara from Djurens Rätts Shop, available on Tictail from 6.00 kr Ta för vana att kolla kattens klor någån gång i månaden. Klisterdekal Rädda oss vid fara. 20 SEK. Vid fara rädda oss! 20 SEK. Senaste. Vill du adoptera Luna, kontakta oss på 0738185796 Rädda Katten tar ut en adoptionsavgift för alla föreningens katter. Under sängen är deras till flykts plats. SKYLTAR & DEKALER. Format: 100 x 50 mm. Klisterdekal Varning för katthår. Hos Glanna hittar du snygg design för att passa din övriga inredning. Inga kommentarer: Skicka en kommentar. Överskott av djurtillbehör med 15-90% rabatt! Frigående katter måste få ha kvar sina klor oklippta, så att de vid fara kan rädda sig upp i t ex ett träd. ... Vykort – Katt i hjärta. Den piper och studsar när din katt leker med den. E-mail: kontakt@aveo.se VÅRA TJÄNSTER. Storlek: 8,5 x 6,5 Här kan du kolla in vårt sortiment av klosaxar. Tillbaka till toppen. Text: Rädda oss vid fara! Det angivna värdet är för … Visa med denna magnetskylt, för ytterdörren, att det finns husdjur som behöver hjälp med att ta sig ut vid … 20 SEK. Luna är ca 5 månader, kastrerad, vaccinerad och öronmärkt. Rädda mig vid fara; Ser jag farlig ut? Fortsätt handla Upplagd av Pia Puma kl. Telefon: 040-410 477. BUTIKEN I ESKILSTUNA. KONTAKT. Shop Klistermärke. Klisterdekal Rädda oss vid fara. KATT UTFÖRSÄLJNING. ... Katt; Ramp Blad & Skär. Köp. Ett sätt att stödja oss och katterna är att bli medlem i föreningen Rädda Katten. Kontakta oss; Logga in . 25 kr st. + porto. Dem blir rädda, oroliga , går gärna fram och tillbaka ängsligt och kollar läget, gömmer sig under sängen, ligger kvar på samma plats som innan, lite olika reaktioner! har haft den sen jag skaffade hund (ca 3år), men först nu börjar jag fundera på vad den egentligen innebär? Upplagd av Pia Puma kl. från djurskyddet har jag köpt ett klistermärke som jag har på lägenhetsdörren där det står "Husdjur vid fara rädda oss". 15 SEK. Katt. Du får då ett e-postmeddelande så fort den finns i lager igen. Laminerad skylt med texten "Vid fara - rädda oss! ... Häng upp den på en dörrkarm och låt din katt/katter bli underhållna i timmar! VI SOM JOBBAR HÄR. Antal-+ Värdet har inte rätt antal decimaler. Mått 27cm (går att göra någon centimeter större och mindre) Tuff fluga med krage till hund eller katt. Garanti. På apoteket finns preparat som effektiv skyddar mot fästingbett. Klotång för katter, små hundar och andra små djur. Det angivna värdet är för litet. Hitta till oss. H är kan du kolla in vårt sortiment av klosaxar. Att sätta på dörren till din bostad. Dekal- Rädda oss vid fara Om något händer hemma hos dig är det bra att räddningstjänsten vet om att du har djur inne i bostaden. Produkten är tillfälligt slutsåld. Frigående katter måste få ha kvar sina klor oklippta, så att de vid fara kan rädda sig upp i t ex ett träd. 09:06 0 kommentarer. Fästingar bör tas bort så fort de upptäcks, helst inom det första dygnet. Text: Rädda oss vid fara. info@glanna.com. Tuff fluga med krage till hund eller katt. Vi kan genom goda inköpskanaler avseende råvaror och tillbehör erbjuda handeln kvalitetsprodukter till bra priser. Kontakta oss; Logga in . Senaste. Godkänd av brandmyndigheten. ... Husdjur – Vid fara rädda oss! Om du upplever tekniska problem med produkten som du har köpt av oss så ber vi dig att höra av dig till oss via mail eller telefon så hjälper vi dig med utbyte eller reparation. Har också på vår ytterdörr en dekal att katterna ska räddas vid fara och hur många dem är. 070 - 347 93 04 . Det angivna värdet är för stort. ... Det är helt normalt, speciellt om din hund eller katt har lång och/eller tjock päls, är under stress eller när djuret vistas i speciellt fästingrika områden. products.product.regular_price 19 kr Title. Klisterdekal Varning för hundhår. Dekal Rädda oss vid fara! Fästingar. 15 SEK. Hund/Dekaler / Böcker mm/Vakt/Silhuettskyltar Sätt upp denna klisterdekal utanför dörren ifall olyckan skulle vara framme. Köp. Klisterdekal " Rädda oss vid fara " 15 SEK Bra skylt att ha vid ytterdörren, balkongdörren, husbilen, båten, husvagnen, sommarstugan etc OM olyckan skulle vara framme och dina djur är i fara. 08:52. Gul dekal med klister på baksidan. Vid symtom som andningsbesvär eller tilltaganade svullnad, kontakta veterinär omgående. iHarmoni kan ha en lugnande inverkan på din hund/katt som ligger för högt i stressnivå Användning: Ge iHarmoni när din hund/katt visar hög stressnivå. BUTIKEN I ESKILSTUNA. Gul dekal med klister på baksidan. Antal. Vi är ..... stycken" med katter 25 kr/st 6 st i lager. Produktinformation. Hon är otroligt charmig till sättet, hon tycker om att kela och spinner högt och länge och busar vid varje tillfälle som ges. Har du hund, katt eller häst? Varför Spannfod / Sporzoo? ... Dekal Rädda oss vid fara. Text: Rädda oss vid fara! Klisterdekal Rädda oss vid fara. Varianter som matchar dina val: Pris. Vid brand - rädda våra djur (katt). Telefon / e-post. Annars kissar jag kanske i dina skor" Storleken är i ca A6 format. Klotång för katter, små hundar och andra små djur. Den piper och studsar när din katt … Antal-+ Värdet har inte rätt antal decimaler. Välj en annan variant om möjligt eller skriv in din e-postadress nedan för att bevaka produkten. Klistermär. Lägg i varukorg. Logga in. Köpvillkor. Mått 8 cm x 8 cm. Köp. Klisterdekal Varning för hundhår. Ny kund. Vid oro, stressade situationer, bilåkning, oväder, nyår och hyperaktivitet. 15 SEK. Matskålar; Aktiveringsleksaker; ... Varmt välkommen att kontakta oss. från djurskyddet har jag köpt ett klistermärke som jag har på lägenhetsdörren där det står "Husdjur vid fara rädda oss". Skicka med e-post BlogThis! Svart fluga och vit krage. SKYLTAR & DEKALER. Som medlem får du 4 stycken medlemsbrev per år. Gul klisterdekal. Klotång för katter, små hundar och andra små djur. Uppmana räddningspersonal om att du har husdjur. Ej tillgänglig. Text: Rädda oss vid fara! Rädda oss vid fara. Där kan du läsa om vårt arbete, om katterna och vad som händer framöver. Rädda oss vid fara. Köp. Om du har en innekatt så bör du klippa klorna med jämna mellanrum.